2011. január 5., szerda

Lencsés egy tál.

Kifőztük  10 számában találtam ezt a nagyon jó receptet.
Jó kaja  oldalán itt található.
Persze én átdolgoztam kicsit.
Nálam teljesen Magyaros lett.
Hozzávalók:
2 fej hagyma
1 kanál zsír 
15  dkg kolozsvári szalonna
1  szál mangalica száraz kolbász
0,5 kg  lencse
babérlevél, só, bors, cukor, ecet
rántás
Szalonnát zsíron a hagymával megsütöttem rátettem a kolbászt is.
Össze kevertem felöntőtettem vízzel beletettem az előző este beáztatott lencsét és a fűszereket.
Nem sokat, mert a szalonna sós a kolbász meg eléggé fűszeres volt.
Puhára főztem a lencsét. Közben elkészítettem a rántást 1 kanál zsírral kevés liszttel piros paprikával.
Berántottam a lencsét tettem bele ecetet meg egy kis cukrot. 
Így is nagyon jó lett!
Jó kaja köszi az ötletet!:)     

14 megjegyzés:

Ditta írta...

Mary, nagyon guszta,úgy látom van benne finom füstölt husi is gazdagon,nagyon laktató,ünnepek után pocak kímélő étel dukálna,de ezt most nagyon megenném:-)))

Maryenne írta...

Ditta van benne. Nem fejeztem be és véletlenül közzé tettem! :)
Nagyon fincsi volt két nap hárman ettük!:)

Ildy írta...

Hogy én ezt az ételt mennyire imádom!

Maryenne írta...

Ildy én is!:)

Viki írta...

Mary ! képzeld el, én is megfőztem a lencsét elsejére, de mégcsak meg sem kóstoltam. A maradványt bedugtam a fagyasztóba, hátha egyszer megkívánom. A Tied is nagyon guszta.

Maryenne írta...

Köszi Viki! Nálunk mind elfogyott!:)

Bianka írta...

Nagyon finom lehet. Én még sosem készítettem

Maryenne írta...

Bianka érdemes készíteni, mert tényleg finom.

Erinacea írta...

Nagyon guszta! En lettem a kerek 50. olvasod :)))

Maryenne írta...

Látom és küldöm a pogácsa receptet Erinacea!:)

Erinacea írta...

De jo, töpörtyüset meg ugysem csinaltam!

Maryenne írta...

Erinacea elküldtem!:)

jókaja írta...

Váljék egészségedre! :-)

Maryenne írta...

Köszönöm szépen Jókaja! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis