2013. február 18., hétfő

Gombás csirkemell orsó tésztával


Vikinél megláttam a Bakonyi csirke mellett rögtön tudtam, hogy készíteni fogok valami hasonlót lévén  fagyasztóban volt csirkemell. A gombás  csirkemell  hat adag lett.
Hozzávalók:
1   kg      gomba
3   db      csirke mell
2   fej      vörös hagyma
só, bors, piros fűszer paprika, liszt, olaj
2    dl.     tejföl
30   dkg  orsó tészta

Gombát megpucoltam felszeleteltem megmostam. Két fej vöröshagymával és a fűszerekkel pörkölt alapot készítettem. Erre ment a gomba amit fedő nélkül puhára pároltam.
Csirkemellet megmostam felszeleteltem, besóztam és lisztbe forgattam, olajon kisütöttem.
A puhára párolt gombát behabartam a  tejfölben elkevert liszttel. Erre került a kisütött csirke mell összeforraltam őket.
Eddig még nem derült ki, hogy milyen tésztát használok most ez is kiderül. Évek óta teljes megelégedéssel  a Família tésztát használom, mert nagyon finom. Készítési útmutató szerint elkészítettem a tésztát   ezután már csak tálalni kellett.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis