2015. március 6., péntek

Zöldborsó főzelék több féle feltéttel


Zöldborsó télen is elérhető mirelit formában elég sűrűn készítek főzeléket belőle. Általában  1 kg-ból készítem.  Olajon megpárolom teszek sót, borsot vega fűszerkeveréket Aztán jön rá sűrítés véget egy kanál teljes kiőrlésű liszt ezzel jól összekeverem pirítom felöntöm vízzel, hogy ellepje és puhára főzöm. Fenti képen tükörtojás volt rá a feltét ez egyszerű forró olajba ütöm bele a megmosott tojásokat sózom amikor kész.


Burgonya fasírt

 Ha van maradék főtt krumpli de akár főzhetünk is négy személyre 30 dkg-ot megpucolva felkockázva sós vízben,  amikor megfő leszűrjük, összetörjük, hagyjuk kihűlni teszünk még bele csipet sót, fekete borsot, megpucolt zúzott fokhagymát, 1 db tojást és 1 kanál teljes kiőrlésű liszt ezt jól összegyúrjuk golyókat formázva aztán ellapítva   forró olajban kisütjük és a főzelékkel  nagyon finom könnyű fasírt készült belőle.


Sült párizsi 

Ez még az egyszerűbbnél is egyszerűbb...Tegnapról megmaradt bőven olaj a burgonya ebben sütöttem egy nagy szelet párizsit amit az Újpalotai Vásárcsarnokban vettem a Hargita Kincse Kft-nél ők a Székelyfalat termékeket forgalmazzák próbaként csirke parizert vettem simán sütöttem és nagyon finom ízes lett mellé még tojást sütöttem nagyon finom laktató ebédünk lett! :) 



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis