2010. június 22., kedd

Bagettek.

Ma sütöttem Limara féle sajtos bagettet kicsit másképpen.
Három féle. 
Hozzávalók: 
 140   g   kefir 
 2    dl.   víz 
 1,5  kanál   burgonya pehely 
 1,5   kanál  zab pehely  
 2  tk  só 
 1  tk  sikér 
 0,5  dl  olaj (oliva) 
25  dkg  Öregtészta. 
 5  dkg   teljes kiőrlésű  tönköly liszt 
 5   dkg  zab pehely liszt  
 10  dkg  tönköly liszt    
 15  dkg   rétes liszt  
 15  dkg  finom  liszt 
1  tk  cukor   
2  dkg  élesztő 
Továbbiakban úgy jártam el mint Limara. 
 Kelesztés után három bagettet formáztam sütő papiros  tepsire tettem letakarva kelesztettem 0,5 órát . 
 Lespricceltem vízzel egyet simán hagytam: 

 
Egyet magokkal szórtam :

 
Egyet sajttal: 

 
Két szeletke: 

 
Nagyon könnyű és finom. Köszönöm a receptet Limarának! 

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogyan formázod, hogy ilyen szép lesz és nem terül szét?
Anna

Mary írta...

Anna itt találod a formázást:
http://limarapeksege.blogspot.com/2009/01/aszaltfonys-kesudis-bagett.html
De beteszem az íráshoz is.

Bianka írta...

Szépségesek lettek, nagyon guszták. Nekem is szétterül, így el kell olvasnom a titkot. A másik, fontos ennyi fajta lisztből, mert máskora nem használnám el?

Mary írta...

Köszi Bianka! Nem fontos Limara is egy féléből készíti! Csak én boszi vagyok és mindent kevergetek! :) Mivel minden pék témát én készítek így sok féle lisztem van.

Renée írta...

Szia!
Látom, te nem zacsiban sütötted. Akkor mi a titok? :)

Mary írta...

Renée most nem zacsiban sütöttem de a kenyeret általában abban sütőm.
Van lidl-es kihúzható formám kettő egyiket a kalácsnak használom a másikat a kenyérnek.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis