2010. június 12., szombat

Lecsó (tojással).

                                                   Lecsó volt az ebéd csütörtökön és tegnap.
 Hozzávalók:  
3   fej vöröshagyma 
 5   dkg   füstölt szalonna 
 étolaj vagy zsír ízlés szerint ( én most olajat használtam)
1,5   kg   paprika 
 60  dkg  paradicsom   
 30  dkg  lecsó kolbász 
5  dkg  szeletelt gyulai kolbász  ( ez volt itthon)  
só, bors, piros paprika, csípős paprika krém.

A szalonnát felkockáztam olajon megsütöttem. A megpucolt felkockázott vöröshagymát hozzáadom üvegesre párolom. Leveszem a tűzről hozzáteszem a fűszereket öntök rá 1 dl vizet forralom egyet. Ezután hozzá adom a megmosott felszeletelt paprikát, paradicsomot. Fedővel lefedem párolom 15 percet. Fedőt leveszem beleteszem a kolbászokat és készre főzőm. Kivettem belőle két adagot egy serpenyőbe, felvertem 4 db tojást pici sóval és ráöntöttem a lecsóra. Készre sütöttem. Tálaltam és saját készítésű  kenyeret  adtam hozzá. Ez a mennyiség körülbelül 8 adag.

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Pont most gondoltam és mondtam a férjemnek, hogy lehet, hogy készítek egy lecsót. Imádom. Nagyon guszta

Mary írta...

Köszi Bianka! Nagyon finom lett nagy fiam egyik kedvenc étele. Volt, hogy szülinapjára ezt kért!

Mónika írta...

Imádom. Nálunk is elkészült ma délre.

Viki írta...

Hát Mary! Ez törvényellenes !!! Főleg tojással :) Imádjuk, de nagyon. S tudod, olyan fogyókurás is :)))

Liza írta...

Finomat készítettél!
Tojással, de néha szoktam rizzsel is készíteni, nálunk is nagyon menő!

Mary írta...

Móni látszik, hogy itt a szezonja!

Igen Viki mi is imádjuk!

Liza köszönöm.
Mi is szoktuk rizzsel is !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis