2011. március 27., vasárnap

Gesztenyés sodort kifli

Limara pékségében találtam ezt a nagyon finom péksüteményt:


A tészta teljesen úgy készült mint ahogy Limara leírta. Nagyon jó fázis képekkel illusztrálta érdemes nála megnézni. A tölteléket változtattam én egy 25 dkg-os gesztenye masszát kicsi tejben kis lángon átkavartam tettem bele kicsi rum aromát is. Ezzel töltöttem a kifliket.
Nekem gázsütőben több volt a sütési idő 200 fokon 25 perc volt.
Kisülés után vaníliás porcukorral megszórtam és temperált csokival dekoráltam!
Ennyi lett belőle:


Még van lehet venni! :D
 Annak ajánlom a receptet aki nem szereti a tésztát hajtogatni!


11 megjegyzés:

Kata írta...

Mary!Nagyon guszta!Vettem belőle.

Mary írta...

Köszi Kata! Nyugodtan!:)

Ditta tortái írta...

Mary,gyönyörűek,ha nem baj én is csentem egyet,na jó kettőt:-)

Mary írta...

Ditta köszönöm. Vegyél akár hármat is!:)

Juci írta...

Csodálatosak! Gesztenyével töltve yamy, yamy!
Nem hagyhatom ki, megkostolom én is!

Mary írta...

Köszönöm Juci! Egészségedre!

Praliné Zsuzsi írta...

Meseszépek, főleg csokival csurgatva!

Bianka írta...

Csodásan néznek ki

Mary írta...

Köszi Eri! Elöször csorgattam csokival és finom lett tőle!

Köszönöm Bianka!:)

Viki írta...

Marym! ez csudaszép. Valóban temperálod a csokit márványlapon, vagy az egyszerűbb - hűtéses technikával - készíted? Én is gondolkodtam már a csoki temperáláson, na de azért most beszerezni egy márványlapot, háááát nem is tudom.
Igaz, hogy van egy darab márványom ugy kb 25x 15 cm-es, de ez kevés a temperáláshoz, lefolyna a csoki erről a kis területről.

Mary írta...

Viki köszönöm szépen.
Nincs márványlapom. Rozsdamentes tálban temperálom a csokit.
Gyakorlom a bonbon készítést ahhoz temperálom a csokit. Erről később majd írok Vikikém!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis