2011. március 27., vasárnap

Gesztenyés sodort kifli

Limara pékségében találtam ezt a nagyon finom péksüteményt:


A tészta teljesen úgy készült mint ahogy Limara leírta. Nagyon jó fázis képekkel illusztrálta érdemes nála megnézni. A tölteléket változtattam én egy 25 dkg-os gesztenye masszát kicsi tejben kis lángon átkavartam tettem bele kicsi rum aromát is. Ezzel töltöttem a kifliket.
Nekem gázsütőben több volt a sütési idő 200 fokon 25 perc volt.
Kisülés után vaníliás porcukorral megszórtam és temperált csokival dekoráltam!
Ennyi lett belőle:


Még van lehet venni! :D
 Annak ajánlom a receptet aki nem szereti a tésztát hajtogatni!


11 megjegyzés:

Kata írta... [Válasz erre...]

Mary!Nagyon guszta!Vettem belőle.

Maryenne írta... [Válasz erre...]

Köszi Kata! Nyugodtan!:)

Ditta írta... [Válasz erre...]

Mary,gyönyörűek,ha nem baj én is csentem egyet,na jó kettőt:-)

Maryenne írta... [Válasz erre...]

Ditta köszönöm. Vegyél akár hármat is!:)

Juci írta... [Válasz erre...]

Csodálatosak! Gesztenyével töltve yamy, yamy!
Nem hagyhatom ki, megkostolom én is!

Maryenne írta... [Válasz erre...]

Köszönöm Juci! Egészségedre!

Erinacea írta... [Válasz erre...]

Meseszépek, főleg csokival csurgatva!

Bianka írta... [Válasz erre...]

Csodásan néznek ki

Maryenne írta... [Válasz erre...]

Köszi Eri! Elöször csorgattam csokival és finom lett tőle!

Köszönöm Bianka!:)

Viki írta... [Válasz erre...]

Marym! ez csudaszép. Valóban temperálod a csokit márványlapon, vagy az egyszerűbb - hűtéses technikával - készíted? Én is gondolkodtam már a csoki temperáláson, na de azért most beszerezni egy márványlapot, háááát nem is tudom.
Igaz, hogy van egy darab márványom ugy kb 25x 15 cm-es, de ez kevés a temperáláshoz, lefolyna a csoki erről a kis területről.

Maryenne írta... [Válasz erre...]

Viki köszönöm szépen.
Nincs márványlapom. Rozsdamentes tálban temperálom a csokit.
Gyakorlom a bonbon készítést ahhoz temperálom a csokit. Erről később majd írok Vikikém!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis