2011. október 4., kedd

Vega ebédem

Mai ebédem volt ez a könnyű vega étel. Körülbelül 10 dkg gombát megpucoltam felszeleteltem megmostam lecsepegtettem. 1 db cukkinit 1 db krumplit megmostam megpucoltam mind kettőt felkockáztam. Olajat melegítettem serpenyőben beleraktam mind három hozzá valót fűszereztem vega grill fűszerrel.  Lesütöttem ezután lefedtem pároltam fedő alatt körülbelül 10 percet. Fedőt levéve még kicsit pirítottam. Reszelt trappista sajttal tálaltam.  Ami a tányéron látható mennyiség az  elkészített étel 2/3-a 1/3-t Tiborom ette rizi-bizis hússal.


4 megjegyzés:

Bianka írta...

Finom lehet

Mary írta...

Az volt Bianka! :)

Viki írta...

Ezt én is nagyon szeretném. Nem is olyan rossz ötlet.

Marym! Nagyon jó lett a fejléced. Nagyon ügyi vagy, te kis webszerkesztő :)

Mary írta...

Köszönöm Vikikém! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis