2011. október 25., kedd

Zajlik az élet

Két bejegyzés lesz egymás után, összefügg a kettő de csak részben.
Kezdem a jó dolgokkal ! Eszter facebook-os oldalán nyertem egy szappant !

 

Lehetett választani persze, hogy Rózsásat választottam! :)


Eszter nagyon szépen köszönöm !
Másik örömöm új cukrászati kellék beszerzése volt  Sugar Posie-nál.
Az alábbi termékeket vettem:


Nagyon gyors volt az ügyintézés és ráadásként kedves a kiszolgálás biztos fogok még itt vásárolni . :) Köszönöm Judit! :)
Következő bejegyzésemnél szó lesz az eszközökről. :)

Most  jöjjön a rossz ami a végére jó lett. Itt írtam arról, hogy elromlott a sütőm. Szombaton kicserélték  az alkatrészt benne:


Egyben a szerelőtől kaptam egy tanácsot.  Azt mondta, hogy ne használjak fóliát alul, mert az okozhatja, hogy elromlik  a hőkioldó. Melegítsem elő a sütőt úgy jó lesz. A tortánál így is csináltam :


Szépen megégett levágtam az alját de a kalácsot fóliával sütöttem. Így már jó a sütőm.:)









Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis