2012. május 15., kedd

Cigány pecsenye


Gasztroblogok facebook-os oldalát nézegettem amikor mögém állt párom Jani, hogy ezt az ételt elkészíthetnénk valamelyik  hétvégén így el is készült és nagyon finom lett!:)
 Eredeti recept Gumimacik blog-ján található. De én találtam más fajta módon való elkészítést is Biankánál Kiskonyhám izei blog-ban. Nem sok a különbség végül is kettőt vontam össze. Amit elszúrtam az az volt, hogy nem vettem sima füstölt szalonnát és a Lidl-be csak Kolozsvári szalonna volt. Nem rontotta el de legközelebb füstölt szalonnával készítem.
Hozzávalók négy személyre:
4    szelet    tarja
4    szelet    szalonna
4  gerezd     fokhagyma
1       fej      vörös hagyma, só, bors, pirospaprika, liszt, zsír
1,5    kg      krumpli
Húst ugyanúgy klopfoltam és fűszereztem mint Bianka. Egy órát állt a fűszerekben. Zsírban kisütöttem a szalonnát ezután a zsírban kisütöttem a felkarikázott hagymát így a hús kapott a hagyma izéből is.   Húst beleforgattam a paprikás lisztbe és a hagymán sütöttem ki serpenyőben. Tallér burgonyával és uborka salátával tálaltam.  Ötletért köszönet Dober Német Vicának és Biankának! :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis