2012. június 25., hétfő

Rebarbarás egyensúly süti

Vasárnapi ebéd harmadik részeként jön a süti amit Barbinál találtam.
 Ismerős volt a recept és rájöttem, hogy másképpen már többször készítettem Lajos Mari-Hemző Károly  könyvéből. Rebarbara levesnél már leírtam, hogy készítettem elő a rebarbarát.  Ezután úgy fogom készíteni, hogy karamellen párolom át sőt szerintem savanykásabb gyümölcsökkel kifogom ezt a módszert próbálni. 
Barbinál az arányok:
25  dkg   cukor
25  dkg   puha vaj
5    db     tojás sárgája, a fehérjék kemény habbá verve
25  dkg   liszt
1    cs.    sütőpor
1/2  dl    rum
Lajos Mari-Hemző Károly recept:
Szilvás lepény néven szerepel a könyvben:
5   egész  tojás
200  g    porcukor
200  g    vaj vagy margarin
200  g    liszt
1/2   dl   rum nálam rum aroma
1 cs. vaníliás  cukor nálam házi vanília 12 g
500  g szilva nálam rebarbara
fahéjas porcukor
Én mos Barbi receptjét használtam.. Sokkal könnyebb lett a sütőportól ezért ezentúl ezt fogom használni. :)
Köszönet, hogy újra ráakadtam Barbinak és Zsanuáriának!! :)
  


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis