2013. április 10., szerda

Töltött káposzta 2.


Töltött káposzta már van a blogon itt található. Húsvétra készült töltött káposztánk kicsit másképp készült.
Hozzávalók:
2   dl    rizs
60  dkg sertés darált hús
1    db   tojás
1,5 kg   savanyú káposzta
4  fej  vöröshagyma
só, bors, paprika, erős Pista, füstölt csülök

Rizst megpároltam itteni recept szerint csak a vega fűszert hagytam el és 2 dl rizsből 1 fej vöröshagymával készítettem és füstölt lével készítettem. A párolt rizst hagytam kihűlni. A darált húst a rizst, tojást, sót, paprikát, borsot jól összegyúrtam  és közepes gombócokat készítettem belőle.  A maradék három hagymát megpucoltam felkockáztam  zsíron megpároltam és pörkölt alapot készítettem. Megmosott káposzta felét rátettem ezután jöttek a hús gombócok végül a káposzta másik fele. Öntöttem rá füstölt levet és lassan pároltam körülbelül két órát. Pénteken készítettem és szombaton meg Húsvét vasárnap ettük így az ünnepekben csak hétfőn kellett főzni de  azt  a férjem oldotta meg. :) Így az ünnepeket pihenéssel töltöttem.  Persze azért sütöttem..


                                                       Tejföllel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis