2013. július 30., kedd

Citromos mascarpone-s piskóta


Meleg van meg még melegebb volt. Ennek ellenére sütők főzök de blogra már sokszor nincs kedvem inkább pihenek. Vasárnapi sütink volt és finom is lett de nem a legszebb. Eleve a piskóta tésztát el is számoltam 8 tojásos de inkább 6 tojásos kellett volna. 35x23 keretben sütöttem 8 tojás 16 dkg liszt és 16 dkg cukorból.  Kihűlés után kettőbe vágtam.
Krém hozzávalók:
50    dkg   mascarpone
40    dkg   tejszín
 3       db   citrom leve
12    dkg   porcukor
2       cs.    habfixáló
+ 8 db baba piskóta
Tejszínt félig felvertem belekevertem a habfixálót és készre felvertem vele, hozzáadtam a mascarpone-t tovább kevertem ezután jött a porcukor és a citromok leve.  Piskótára kentem egy réteg krémet erre jött a baba piskóta megint krém és rá a felső piskóta lap. Kicsi krém  maradt 1 órai hűtés után ezt rákentem a sütire. Magas lett a piskóta de nagyon könnyű és finom lett. Legalább egy éjszakát állnia kell akkor a legfinomabb és a babapiskóta is puha lesz.

2 megjegyzés:

marisz57 írta...

Finom lehetett, engem emlékezetet kicsit a tiramisura.

Mary írta...

Igen hasonló Marisz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis