2013. október 30., szerda

Paradicsom húsgombóc


Még szombaton volt az ebédünk most van időm feltenni.
Hozzávalók:
1    üveg    690  g-os Alnatura paradicsompüré
1    kg       darált hús
2,5 dl        rizsből készült párolt rizs
2    db      tojás
2    kanál  liszt és 2 kanál olaj
só, bors, paprika, cukor

Párolt rizs recept itt először ezt készítem el. Amikor kihűlt összegyűröm a hússal tojással és a fűszerekkel.
Ennek a keveréknek körülbelül 40%-át használtam fel a többi ment a fagyasztóba. 1 liter vizet felforraltam sóztam borsoztam és a húst 8 db gombócnak formáztam és megfőztem lassan a lébe. Amikor puhára főtt hozzá  kevertem a paradicsompürét. Összeforraltam. A lisztből olajból rántást készítettem és berántottam.
A maradék húsból töltött káposzta készült. Recept itt. Most füstölt hússal főt.


Következő két napi ebédünk lesz.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis