2014. július 26., szombat

Lányka baba cipő + Rákóczi túrós torta


Először a Rákóczi túróst kérdezte meg  ismerős, hogy tudok-e torta formába készíteni. Válaszom igen volt szív alakú formában készült el. A cipőcske is felvetődött  és elvállaltam bár némi kétségem volt, hogy megtudom csinálni végül is sikerült körülbelül 3 óra alatt. Fondant használtam egy részét kicsi cseppnyi piros wilton festékkel festve. Szép baba rózsaszín lett. Szabásmintát a Tortadíszítés 2. számából az 51 oldalról bár ott fiú cipőcske van de én ezt kicsit átalakítottam. Nem szoktam ilyet írni de most megvoltam elégedve a végeredménnyel.


Rákóczi túrós recept az évek óta használt Moha receptje alapján készítettem 2/3-os mennyiségben. A torta ízlett a cipőcske meg nagyon tetszett én meg örültem neki! :) 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis