2009. december 27., vasárnap

Karácsonyi torta.


Sima vizes piskótát készítettem az alábbi recept alapján:  
Kerek torta formában két lapban sütöttem.
Az alábbi krémmel töltöttem és vontam be:
4 dl    hulala tejszín
10-15 dkg  porcukor  ( ízlés szerint)
1-2 citrom leve ( szintén ízlés szerint)
Hulala tejszínt félig felvertem beletettem a  porcukrot és a citrom lét.
Könnyű habbá felvertem:
 



Megkentem az alsó lapot:



Rátettem a felsőt: 
 


Azt is megkentem dr Oetker  Dekor Tollal dekoráltam.
Fenti kép!

4 megjegyzés:

Viki írta...

Mary! nagyon guszta a tortád. Hálistennek nálunk most karácsonykor a tejszinhab kimaradt, de már csak párat kell aludni, hogy előjöjjön :)

Mary írta...

Köszi Viki! Múltkor ezzel a krémmel csináltam piskóta tekercset nagy sikere volt ezért készült most ezzel a torta!

Belly írta...

Nagyon szép a torta,igazi dísz.

Mary írta...

Köszi Belly! Párom sokat segített!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis