2010. január 30., szombat

Pizza.

Megint pizzát sütöttem (2 hete volt de nagyon szeretjük) ismét gombás de most másképp. Tészta receptje itt ismét másfeles mennyiséggel készítettem.
Fél kiló gombát megpároltam ( só, oregáno, pizza fűszer és bors izésítéssel)  :
Sonkát ( két féle krakkói és paraszt sonka)  kockára vágtam:
 
Sajtot ( mozzarella) :
 

Tészta megkelt közben kinyújtottam, lekentem pizza szósszal: 
  
Rátettem a gombát, sonkát és a sajtot: 


200 fokra előmelegített sütőben készre sütöttem:




2 megjegyzés:

Viki írta...

Mindíg csurog a nyálacskám, ha pizzát látok, de az én férjem nem szereti, igy aztán egyedül magamnak meg hogy süssek meg egy ekkorát ?? Na majd egyszer átúszom a Dunát Hozzád egy szeletért :-) Nagyon guszta ez is, mint az előző.

Mary írta...

Küldők postán jó? Köszi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis