2010. április 3., szombat

Húsvéti hidegtál.

Ez a hidegtál volt ma hármunknak vacsorája. ( Dani elment barátjával).
Idén kötözött sonkát vettünk  nagyon finom lett!
Sajt kétféle van rajta elől trappista  hátul mozzarella.
Majonézes saláta formában dermesztve receptjét a Kifőztük
újság Húsvéti számában találtam Moha receptje.
Én annyit egyszerűsítettem rajta, hogy mirelit francia saláta keverékkel készítettem és az almát is kihagytam belőle. Őzgerinc formám nincs így ez egy műanyag fedeles edényben készült.
Nagyon finom vacsora lett!






4 megjegyzés:

Edó írta...

Kivanok nagyon kellemes unnepeket!:)

Mary írta...

Köszönöm Edó!

Bianka írta...

Hű nagyon guszta

paariza írta...

Nekem nagyon tetszik az új külalak .Életvidám és igazi jó értelembe vett konyhai hangulatot áraszt.A kalácsokról kenyerekről , húsvéti finomságokról nem is beszélek .Akkor csodálkoznék , ha nem tökéleteset készítenél.Ha ritkán is írok azért gyakran benézek , soha nem találtam még kevésbé jól kinéző péksütiket.Gratulálok a kitartáshoz , ahogy ezt a blogot építed , szépíted.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis