2010. június 6., vasárnap

Vörös boros marha pörkölt.

Első bejegyzésem lesz ahová dia vetítőt tettem be. Majd kiderül, hogy fog működni. Fázis fotós bejegyzéseimet ezután így szeretném közzé tenni.
Ezután az étellel fogok foglalkozni.
Hozzávalók:
1,5 kg marha comb
6 fej vöröshagyma ( nagyobbak)
4 gerezd fokhagyma
1-1 db paprika (bogyiszlói) és paradicsom
só, bors, piros paprika, csípős paprika krém
2 dl vörösbor ( boglári spatburgunder lásd a képen)



A húst felkockáztam, megmostam. A vöröshagymát megpucoltam felkockáztam olajon megpároltam, sóztam. Rátettem a húst. Megpucoltam a fokhagymát nyomóval rátettem a húsra a borssal, paprikával és a paradicsommal együtt. Hagytam a leve nagy részét elpárolódni. Rátettem a pirospaprikát és a csípős paprika krémet.
Lefedtem és hagytam két órát főni. Persze azért közben ránéztem és pótoltam a vizet rajta.
Amikor puhára főtt ráöntöttem a vörösbort hagytam negyed órát összefőni az ízeket.
Tarhonyával és csemege uborkával tálaltam. Vörösbort ittam utána. :)

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon guszta. Ötletes a vetítés

Mary írta...

Köszi Bianka! Nem foglal sok helyet Bianka ezért csináltam. Láttam máshol és megtetszett!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis