2010. november 11., csütörtök

Gombás sertés karaj

Kép talán nem is adja vissza, hogy mennyire finom volt.
Kicsontozott és felszeletelt sertés hosszú karajból készítettem.
Sparba ritkán járunk de mivel itt van közel és hirtelen nem tudtam mit főzzek ide mentünk le.
A hentes kicsontozta és felszeletelte a karajt.
Nem egyformára volt közte vékony és elég vastag is.
Vastagot ketté vágtam ezután kiklopfoltam nagyobb szeleteket ketté vágtam.
8 szeletet kaptam.
Pörkölt alapot készítettem 4 közepes fej hagymával  só, bors, piros paprika, fokhagyma (átnyomva) vékonyra szeletelt csikókra vágott  bacon-al.
Kevés kb 1,5 dl vízzel felöntöttem összeforraltam.
Beletettem a karaj szeleteket amíg puhultak megpucoltam és felszeleteltem a 0,5 kg gombát.
Ezt is beletettem a húshoz.
Ekkor már nem fedem le hanem fedő nélkül főzőm készre.
Levének elkel főnie a végén tejföllel behabartam ( kevés lisztel elkevert).
Lidl-es kalász tésztával tálaltam.
     

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon-nagyon finom lehet

Mary írta...

Finom volt Bianka!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis