2010. november 6., szombat

Mini kuglófok

Múlt héten a lidl-be vettem mini kuglóf formát:

Héten teszteltem egy-két sikertelen mű után tegnap és ma sikerült finomat készíteni:

Az első fahéjas a második mazsolás.
Igazság az, hogy ez nem is kuglóf recept hanem muffin de kuglófra is lehet alkalmazni és nagyon finom.
A receptet E. Margit kenyeres oldalán itt található és muffin formában elég sokat sütöttem.
Sok féle képen lehet készíteni  itt például kandírozott citrom és narancs héjjal készült.
De lehet csokival, kakaóval, aszalt gyümölccsel is.   Mind finom köszönet a recepttért Ildikónak! :)

6 megjegyzés:

Anyatigris írta...

Nagyon kis csinik lettek!:)
Nekem külön formák vannak, nem így egyben, de nem sűrűn használom,mert szétvágni kicsi, egy embernek meg nagy:D
DE tény, hogy mutatós:)

Mary írta...

Anyatigris ez egy emberes de a nagy 23 éves fiam kettőt megtud enni!:)

Anyatigris írta...

KHm...Biztos nekem is el fog jönni ez az idő, de nekem még a legnagyobb fiaim is csak 7 éves. DE megfog nőni mind a 3, és addig is nem kér kenyeret ez a forma:)

Mary írta...

Megnőnek az biztos! :)

Bianka írta...

Szerintem nagyon guszta, szép lett

Mary írta...

Köszi Bianka!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis