2011. február 8., kedd

Hagymás csirkemáj tarhonyával

Férjemnek és nekem a mai ebédünk. Fiúk nem szeretik a májat nekik csirke pörkölt volt szintén tarhonyával.
Tarhonya elkészítése itt.
A májat alaposan megmossuk és félbe vágjuk, megtisztítjuk. 
2-3 fej hagymát megpucoljuk, felkarikázzuk olajon megsütjük rátesszük a májat és őrölt fehér borsot.
Sütjük amíg elfövi a levét végén sózzuk,
Gyorsan kb. fél óra alatt elkészíthető étel. Lehet tarhonya helyett főt krumplit is adni hozzá.
Én céklával férjem csemege uborkával ette.

10 megjegyzés:

Belly írta...

Nagyon szeretjük,csak nekünk nehéz étel.
Attól még viszont jó :-)

Mary írta...

Belly nálunk sincs sűrűn.:)

Edó írta...

Imádom a májat!Holnap én is májat sütök,curry-s rizzsel:)

Mary írta...

Finom lesz Edó!:)

Viki írta...

Marym! nálunk ma tudod mi volt az ebéd? - Májrizottó :) Csak amikor már félig kész volt, akkor döbbentem rá, hogy alig 4-5 nappal ezelőtt volt máj, de végülis nem baj, mert szeretjük.

Jaj a tarhonyáért pedig remegek, annyira szeretem :))

Mary írta...

Viki szeretjük mindkettőt.
Érdekes, hogy nem sokszor van.:)

Bianka írta...

Isteni finom, nagyon szeretjük

Mary írta...

Nem csodálom Bianka!:)

Ditta tortái írta...

Mary,a fiúk nem tudják,hogy mi a finom:-)),imádjuk a májat,jöhet bármennyi,bármilyen formában,úgyhogy kérek szépen ebből is,nagyon guszta:-)

Mary írta...

Ditta a fiúk általában tudják mi a jó de nem mindent szeretnek!
Küldök szívesen!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis