2011. április 17., vasárnap

Raffaello jellegű bonbon

Folyamatosan hozni kezdem a bonbonokat. Most ez a csoda finom Raffaello jellegű bonbon jön.
Kiinduló recept itt
Hozzávalók:
15 dkg fehércsokoládé
2  ek.  mascarpone
2   ek.  tejszín
2  ek.  kókusz reszelék
2 tk  porcukor
15  db  fél mandula pirított
Temperált fehércsokival kikentem a bonbon formát. 20 percre hűtőbe tettem. Azt szoktam figyelni, hogy szilárd legyen a csoki ez után lehet tölteni. Habverővel kikeverem a krémet a mascarpone, tejszín, kókusz és a porcukorral. Ezt töltöm bele a formába. Újra pihent a hűtőben kicsit. Megmaradt fehércsokit temperálom és ezzel zárom le a bonbon formát. 1 órára mehet vissza a hűtőbe. Én sokszor este készítem a bonbont akkor másnap reggel veszem ki a formából. Díszítésnek temperált étcsokit használtam.


6 megjegyzés:

Praliné Zsuzsi írta...

Nagyon elegáns lett a fekete csokipöttyel díszítve! Nálunk nagy kedvenc!

Mary írta...

Köszi Eri! Már nálunk is az!:)

Bianka írta...

Nagyon szeretném

Mary írta...

Bianka nem csodálom! :D

Ditta tortái írta...

Mary,nagyon belejöttél már,profi vagy!:-)Nézzél majd be hozzám kérlek van egy meglepim!:-)

Mary írta...

Köszi Ditta! Profitól még messze vagyok.:D
Nézek!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis