2011. május 8., vasárnap

Karamelles bonbon + bounty-s golyók és bonbonok



Karamellkrémet Praliné Paradicsomba találtam tegnap. Rendszeresen járok tanulni Erinacea-hoz nem csoda, hogy ráakadok jobbnál jobb bonbon receptekre. Szilikon formát 70 %-os temperált csokival kikentem ( itt még ecsettel).
Fél órára hűtőbe tettem. Az előre elkészített lehűtött karamellkrémet kiskanállal adagoltam bele.
Vissza tettem fél órára a hűtőbe. Ezután újra temperáltam a megmaradt csokit ( 15 dkg-ot temperáltam összesen)     ezzel lefedtem a csokit egy órára visszament a hűtőbe. Egy óra lejárta után kiszedtem a formából. De ez nem volt túl fényes és első kísérletként kipróbáltam  a kicsepegtetős módszert ami itt  található leírás és fotó. Persze én szilikon formában. Többi úgy történt mint a kikenéses módszernél.   

A tál első részében jól látható a két módszer között a papír formán lévő készült a második módszerrel.
Mindkettő finom de az utóbbi sokkal szebb fényesebb. 
Bounty bonbon-ról már itt írtam most golyók is készültek:
Bonbonok felvágva: 

Felvágást még tanulnom kell...




11 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Mary,nagyon ügyes vagy,egymásután készíted a finomabbnál finomabb bonbonokat:-)

Mary írta...

Ditta köszönöm, nem csak rajtam múlik családomnak nagyon ízlik!:)

Praliné Zsuzsi írta...

Mary, ezek is csodaszépek lettek! A kedvenc nálam is a karamellás :) Örülök, hogy sikerült megtalálnod a neked tetsző módszert a kicsokizásra!

Mary írta...

Eri hát még én, hogy örülök! Nálunk sok kedvenc van persze módjával. Köszönöm a dicséretet! Mint mindenre rákel érezni! :)

Emoke írta...

Ügyes vagy!! Én ebből most a kókuszosat vinném is :D

Mary írta...

Köszi szépen Emőke!:) Van még bőven, úgyhogy vidd!

Viki írta...

Marym ! Nagyon ügyi vagy. Én is ma csináltam karamellásat, illetve hétvégén, csak ma kóstoltuk meg.

Hol mesélsz a kicsokizás fortélyairőól ?
Már nem ecsettel kened ki a formát ?

Mary írta...

Bianka nagyon finom! :)

Mary írta...

Jaj de örülök neked Vikikém!

Én még csak tanonc vagyok ebben de fogok foglalkozni még bővebben vele.
De most meggyötör ez a tavasz! Állandóan fáradt vagyok meg aludnék pedig dolgom van bőven. De még egypár próba és írok róla!:)

Nelli írta...

Nagyon finomak lehetnek!

Mary írta...

Nelli azok voltak!.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis