2012. április 29., vasárnap

Gombás sajtos csirkecomb


Múlt héten vasárnapi ebédünk volt a csirkecomb.  Úgy terveztem, hogy töltött csirkecomb lesz el is készítettem a gombát a csirkemájjal úgy ahogy a töltött csirkecombnál. Ekkor jött Dani és mondja, hogy jó ez de ne töltött legyen hanem tegyünk rá sajtot. Csirkecombot ( 4 db csont nélküli) megmostam befűszereztem sóval borssal majoránnával ezt egy serpenyőben olajon elősütöttük ezután tepsibe raktuk rátettük a gombás májat rá a felszeletelt trappista sajtot. 220 fokos sütőben   ( Gáz) körülbelül 40 percet sütöttük. Serpenyőben sült krumplival és uborka salátával tálaltam. Jó ötlet volt Danitól, mert nagyon finom lett.

6 megjegyzés:

Viki írta...

Marym ! Jöhetne ez most vasárnap is :)

Mary írta...

@Viki
Hát igen én is így gondolom Viki! Azért a mai menü se volt rossz: Marhahús leves, rántott tonhal, párolt rizs, francia saláta, Rákóczi túros...:)

paariza írta...

Mary ez nagyon jól hangzik . csirke . máj , sajt nálunk is biztos siker . Ha legközelebb jönnek a lányok kipróbálom . Képzeld nálam is Rákóczi túrós volt , a napokban tervezem feltenni az oldalamra .

Viki írta...

Hát Marym! akkor most vasárnap elmehettem volna Hozzátok ebédre :) Imádom a Rákóczi túróst, de az elksézítésétől -vagy hozzáfogástól- mindig frászt kapok már előre :)

Mary írta...

@paariza
Akkor jó ötlete volt Daninak Iza. Rég volt Rákóczi túrós Iza azért készült. :)

Mary írta...

@Viki
Jó kis ebéd volt Viki. Rákóczi túrosnak én is nehezen állok neki! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis