2011. június 17., péntek

Sajtos sonkás karfiol

Sajtos tejfölös karfiol  recept már van fenn a blogon ennek egy sonkás változata de ment bele egy kicsi kolozsvári szalonna is. 1 nagyobb fej karfiolból készült négy személyre.
A megtisztított megmosott karfiolokat megfőztem sós Vega fűszeres vízben. 
Leöntöttem a vizet róla szűrön hagytam lecsöpögni. Kivajaztam egy közepes tepsit, kockára vágtam 4 szelet sonkát, egy kisebb darab kolozsvári szalonnát, lereszeltem a sajtokat ( trappista és mozzarella). Tepsibe raktam a karfiolt rátettem a sonkát és a szalonnát, lekentem simán tejföllel megszórtam  a  reszelt sajttal, 200 fokos sütőbe tettem és fél óra alatt készre sütöttem. 

5 megjegyzés:

Juci írta...

Ottisnál is láttam most nálad is . Nagyon kaccsingat, imádom minden változatát...

Mary írta...

Juci mi is szeretjük nagyon!

Ditta tortái írta...

Nagyon fincsi lehet így felturbózva:-)

Bianka írta...

Nagyon finom

Mary írta...

Ditta igen szeretem így is!

Tudom Bianka te is szereted a karfiolt!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis