2010. február 4., csütörtök

Sajtos pogácsa.


Már hoztam képet erről a pogácsáról de akkor  a recept lemaradt. Ezt most pótlom:

60 dkg lisztet elmorzsolunk 25 dkg vajjal vagy  margarinnal. Hozzáadunk 2 dkg sót, 2 tojássárgáját, 3 dkg élesztőt, 1 dl tejben feloldva. Hozzáadunk még 2 dl tejet ( nekem ez kevés volt még tettem hozzá) s rétes tészta keménységű legyen. 2 cm vastagra nyújtjuk, tetejét bevagdossuk. 15 perc pihentetés után, tojással megkenjük, reszelt sajttal megszórjuk 180 fokos sütőben megsütjük. Nekem 3,5 nagy gáz tepsivel lett.
Második kinyújtás után már nem  szaggattam hanem különböző formákra vágtam:

7 megjegyzés:

Moha írta...

De kis csinosak lettek!

Mary írta...

Köszi szépen Moha! Nagyon finom jó kis recept!

Viki írta...

Mary! ez irtó jó kis könnyü recept. Le is mentettem, csak még a lumbágóm mindig állandó vendég, de ha egyszer elvonul, ezt biztos megsütöm. Köszönöm a receptet-

Mary írta...

Szívesen Viki! Jó sok van belőle!

Viki írta...

Szia Marym! Ó hát tegnap végig néztem a blogodon az össtes pogácsa receptet és ezt választottam ki magamnak. S mint látom már 10 évvel ezelőtt beleszerettem és meg is sütöttem akkor. Csak tudod azóta pár gépcsere, receptek elszálltak, de most örülök, hogy újra előbukkant. Még ezen a héten megsütöm. Ha elkészült, jelentkezem vele Köszönöm mégegyszer a receptet.

Mary írta...

Szia viki! :) örülök hogy megtaláltad én vagy 20 éve sütöm és nagyon szeretjük! Jó sütést kivánok! :)

Mary írta...

Bocsi Viki!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis