2010. október 19., kedd

Csoki krémes torta (Jani szülinapi tortája).

Ezt a tortát jól elterveztem enne ellenére nem lett szép de viszont nagyon finom lett.
Első tortám az ami együttes logója került.
Úgy gondoltam kinyomtatom a logót és kivágom ezt teszem a fondant-ra és azt is kivágom.
Hát nem így lett kifogyott a patron a nyomtatóból.
Újságcikkben ( Hammer world) talált logót sütőpapírra átmásoltam és ezt másoltam a fondant-ra.
Piskóta receptje itt.
Krém receptje itt. Puding most étcsokoládés Oetker pudingból készült és pici rum aromát tettem bele.
Fondant-ról meg az összeállítás itt .
Ezzel befejeztem férjem szülinapi menüjét! :)
Szebb tortát szerettem volna készíteni de kárpótol, hogy finom lett!

5 megjegyzés:

Bianka írta...

Szerintem az íz a lényeg és férj biztos nagyon hálás volt a fáradozásaidért, és szerintem nem is rossz :)

Mary írta...

Köszi Bianka! Igen hálás volt! :)

Edó írta...

Mary,boldog születésnapot a férjednek!Nagyon ügyes felesége van:)

Titáti írta...

Húúú, a Lordot én is nagyon szeretem. A Vas megyei zenekar..... Vándor, Csenddel üzenek néked.... Micsoda jó számok!!! Jó látni, hogy van még rajtam kívül, aki még mindig szereti. :-)
Isten éltesse a Janit, bár nem ismerem. :-) De, aki a Lordot szereti....

Mary írta...

Edó köszönjük!
Titáti nagyon szeretjük a Lordot!
Férjem katonaság alatt ismerte meg őket! Lentibe volt katona! Köszönjük a jókívánságot!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis